.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تکرار ادعای نماینده دماوند درباره امامزاده هاشم ( ع ) آمل ؛
دستور روحانی درباره آستان مقدس امامزاده هاشم (ع)
شمال نیوز : این نماینده اضافه کرد: گزارش‌های معاون سیاسی وزارت کشور و وزارت اطلاعات نشان می‌دهد که آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) متعلق به دماوند است و نباید انتقال پیدا کند؛ اما با دستور رئیس‌جمهور....
دستور روحانی درباره آستان مقدس امامزاده هاشم (ع)

شمال نیوز : نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در پاسخ به سؤالی در مورد کش و قوس‌های مالکیت آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) میان آمل و دماوند ادعا کرد : مسؤولان استان مازندران به دنبال مالکیت بر این آستان هستند؛ در حالی که تمام اسناد و مدارک نشان می‌دهد که آستان امامزاده هاشم (ع) متعلق به دماوند است و در این خصوص، از وزیر کشور و وزیر ارشاد در مجلس سؤال پرسیده‌ام.

به گزارش شمال نیوز ، میرزایی‌نیکو ، با بیان اینکه نقش انجمن‌های مردمی در رفع این مشکل مؤثر است، گفت: علاوه بر مسؤولان استانی، مسؤولان ملی هم این موضوع را در حال پیگیری هستند و آخرین موردی که سازمان اوقاف مکتوب کرده، این است که شاید موضوع انتقال امامزاده هاشم (ع) از دماوند به آمل انجام شود، اما این موضوع دارای مشکلات و معضلات اجتماعی عدیده‌ای است.


 وی اضافه کرد: گزارش‌های معاون سیاسی وزارت کشور و وزارت اطلاعات نشان می‌دهد که آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) متعلق به دماوند است و نباید انتقال پیدا کند؛ اما با دستور رئیس‌جمهور و معاون‌ اول رئیس‌جمهور، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور موکلف به پیگیری و بررسی این موضوع شده است.


به نظر می رسد در این شرایط حساسیت مسئولان استان و نمایندگان مجلس برای حفظ مالکیت منطقه امامزاده هاشم به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار قرار گیرد و رایزی ها در سطح ملی از سوی مجمع نمایندگان صورت پذیرفته تا این منطقه مهم و مقدس سرنوشتی همانند دیگر مناطقی که از استان مازندران جدا شده اند نگردد .

شمال نیوز آمادگی دارد تا پیگیری مسئولان استان و نمایندگان مجلس در این خصوص را باطلاع مردم مازندران برساند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آ ملی 28 تير 1397
در اصل دماوند هم مال آمله .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.